להניח ברכה אל ביתך

מאת: מורה לתורה משה דין

אל: DAIAN1 @ 013.NET

נכתב ב: 10:12:49  29.01.2012, כתוספת/תגובה ל: דברים כו

מאת משיח יהוה סֹפֵר הָאָרֹן מורה לתורה משה דַיָּן

אנכי הַכֹּהֵן הַגָּדֹל וכי עליכם לדעת כי כהן יְהֹוָה צְבָאוֹת עַל פִּי תּוֹרַת משֶׁה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יְהֹוָה וְדַעַת קְדֹשִׁים בִּינָה

ואיש האלהים נביא או משיח הוא כהן הדעת לאלהים קדושים וכי הוא פרי עץ הדעת אשר לאלהים לבדו כִּי אֵל דֵּעוֹת יְהֹוָה כי עץ הדעת הוא עץ אלהי הארץ ופרי עץ הדעת הוא [נפש-דם דמו דמות האלהים] דָּמֵה לְבַר אֱלָהִין ולו לבדו לאכול מעץ החיים לכן נמצא גם הוא בגן-עדן ליד עץ הדעת כי עץ הדעת הוא איש אלהים חי במות האדם כאשר אין לאדם מהבלי החיים לכן לאיש דעת אלהים קדושים בארץ לעץ הדעת ראוי לאכול מעץ החיים כי חייו מוקדשים ליהוה

ואתה כַּבֵּד אֶת יְהֹוָה מֵהוֹנֶךָ וּמֵרֵאשִׁית כָּל תְּבוּאָתֶךָ וְיִמָּלְאוּ אֲסָמֶיךָ שָׂבָע וְתִירוֹשׁ יְקָבֶיךָ יִפְרֹצוּ האדם הוא עץ השדה על כן עליו להביא מראשית פרי האדמה בטנא לאיש האלהים הוא עץ הדעת ואז זה אומר כי האדם יבורך שומע בְּקֹל אלהים וכי אברהם אבינו הצדיק וזרעו מבורך לעד כי לא חפץ בחטא לאכול מפרי עץ הדעת להשחית את בן אלהים ונהפוך הוא כי היה מוכן לתת את פרי זרעו להקריב לאלהי הארץ הוא עץ הדעת למען לשמוע בקול אלהים ולכבדו מבנו אך אלהים צדיק וידע את אברהם כי ירא אלהים הוא ועקב אשר שמע בְּקֹלוֹ של האלהים בגלל שלא חשך את זרעו מאלהים גם אלהים עשה חסד בעבור אברהם וזרעו לכן הראה לאברהם לקחת שה תחת בנו לעולה לכפר עליו ולא ההיפך כאשר אדם עץ השדה הוא פרי אדמה אוכל את פרי עץ הדעת כי למעשה הוא רוצח את בן האלהים כי מביא את פרי הדעת הוא בן האלהים לקרבו ולהשחית נפשו כי לא שומע בְּקֹלוֹ של האלהים ועל כן אלהים השיב לאדם כגמולו כאשר הבל בנו של האדם פרי זרעו נרצח וזאת למען יבין האדם לעמקי החכמה את גודל חטאו כשירד לשאול לעמקי שאול ויגון ובספר שמואל א פרק ב כתוב כי הוכיח איש האלהים את עלי הכהן לאמור לָמָּה תִבְעֲטוּ בְּזִבְחִי וּבְמִנְחָתִי אֲשֶׁר צִוִּיתִי מָעוֹן וַתְּכַבֵּד אֶת בָּנֶיךָ מִמֶּנִּי לְהַבְרִיאֲכֶם מֵרֵאשִׁית כָּל מִנְחַת יִשְׂרָאֵל לְעַמִּי אדם עם חטא הדעת אינו יכול לחיות לְ עֹלָם כִּי יֵצֶר לֵב הָאָדָם רַע מִנְּעֻרָיו וגופו משכנו של ה עלם בנעורי האדם מקור הדעת שלו הוא בחטא הקדמון כאשר אדם לא שמע בְּקֹלוֹ של אלהים לבל יאכל מעץ הדעת על כן כתוב בספר תהילות פרק קיט  (ט)  בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ כי אם שמר הנער את דבר אלהים וְאֹרַח יְשָׁרִים סְלֻלָה ובמות האדם הוא נפרד מדעתו אשר שבה לעץ הדעת כבתחילה לגן עדן ואז דעת הקדושים לבני האלהים בארץ הוא עץ הדעת וגדול כבוד אלהים במות הכהן הגדול גם יָקָר בְּעֵינֵי יְהֹוָה הַמָּוְתָה לַחֲסִידָיו ואמר אלהים בספר דברי הימים א פרק טז (כב) אַל תִּגְּעוּ בִּמְשִׁיחָי וּבִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ ובספר בראשית פרק ג (ג) וּמִפְּרִי הָעֵץ אֲשֶׁר בְּתוֹךְ הַגָּן אָמַר אֱלֹהִים לֹא תֹאכְלוּ מִמֶּנּוּ וְלֹא תִגְּעוּ בּוֹ פֶּן תְּמֻתוּן : 

  (ח) וַיִּשְׁמְעוּ אֶת קוֹל יְהֹוָה אֱלֹהִים מִתְהַלֵּךְ בַּגָּן לְרוּחַ הַיּוֹם וַיִּתְחַבֵּא הָאָדָם וְאִשְׁתּוֹ מִפְּנֵי יְהֹוָה אֱלֹהִים בְּתוֹךְ עֵץ הַגָּן :

ועל כן כל מי שמחריב בחרבו ומלשון מאכלת אוכל מפרי עץ הדעת לגעת לרעה במשיחי אלהים ובנביאיו אז המות מהרה מגיע לאותו אדם וכי המות בא להבדיל בין חטא דעת האדם אשר לא שמע בְּקֹל אלהים ולמנוע ממנו לאכול מעץ החיים כי שם בגן-עדן הכל עבדי יהוה השומעים בְּקֹלוֹ ועל כן להבדיל את האלהים באדם כי הוא לבדו ילך בגיא צלמות ולא ירא רע ויעבור בשלום את הַכְּרֻבִים וְאֵת לַהַט הַחֶרֶב הַמִּתְהַפֶּכֶת ויבוא לגן-עדן וישוב לשם פרי הדעת שהאדם הביא לקרבו וימות על זה האדם אשר לא שמע בְּקֹל אלהים על כן לא יעבור בשלום את להט החרב המתהפכת היא חרב גַּאֲוָת אלהי ישראל 
כי אלהים אינו חפץ בחטא הדעת כי אם בדעת קדושים למצוא חן בעיני אלהים ואדם
וְגַם לֹא לַיֹּדְעִים חֵן לאמור כי מי שלא ידע את חטא הדעת אז חן נסוך עליו וזה מה שאלהים אוהב באדם לכן כאשר ברא אותו ושמו בגן-עדן אמר לו אל תגע מעץ הדעת למען יהיה כנפש חיה כאשר אתם רואים את טוהר עיני חַיְתוֹ שָׂדָי מעשה חית השדה ואהבת אל שדי בה
ועתה אם בני ישראל אתם וזרע אברהם יקרא לכם הקריבו המנחה ומנחה טהורה בלבד לאיש אשר דעת אלהים קדושים בו והביאו לו את המעשר והתרומה 
תִּתְּנוּ לַכֹּהֵן לְהָנִיחַ בְּרָכָה אֶל בֵּיתֶךָ כאשר נתן אברהם אבינו למַלְכִּי צֶדֶק מֶלֶךְ שָׁלֵם כֹהֵן לְאֵל עֶלְיוֹן
וּבְנֵי בְלִיַּעַל אָמְרוּ מַה יֹּשִׁעֵנוּ זֶה וַיִּבְזֻהוּ וְלֹא הֵבִיאוּ לוֹ מִנְחָה וַיְהִי כְּמַחֲרִישׁ

תגובות