ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר ויקרא > פרק ה

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ונפש כי-תחטא ושמעה קול אלה והוא עד או ראה או ידע אם-לוא יגיד ונשא עונו. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ב או נפש אשר תגע בכל-דבר טמא או בנבלת חיה טמאה או בנבלת בהמה טמאה או בנבלת שרץ טמא ונעלם ממנו והוא טמא ואשם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג או כי יגע בטמאת אדם לכל טמאתו אשר יטמא בה ונעלם ממנו והוא ידע ואשם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד או נפש כי תשבע לבטא בשפתים להרע או להיטיב לכל אשר יבטא האדם בשבעה ונעלם ממנו והוא-ידע ואשם לאחת מאלה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה והיה כי-יאשם לאחת מאלה והתודה אשר חטא עליה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו והביא את-אשמו ליהוה על חטאתו אשר חטא נקבה מן-הצאן כשבה או-שעירת עזים לחטאת וכפר עליו הכהן מחטאתו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז ואם-לא תגיע ידו די שה והביא את-אשמו אשר חטא שתי תרים או-שני בני-יונה ליהוה אחד לחטאת ואחד לעלה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח והביא אתם אל-הכהן והקריב את-אשר לחטאת ראשונה ומלק את-ראשו ממול ערפו ולא יבדיל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט והזה מדם החטאת על-קיר המזבח והנשאר בדם ימצה אל-יסוד המזבח חטאת הוא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י ואת-השני יעשה עלה כמשפט וכפר עליו הכהן מחטאתו אשר-חטא ונסלח לו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא ואם-לא תשיג ידו לשתי תרים או לשני בני-יונה והביא את-קרבנו אשר חטא עשירת האפה סלת לחטאת לא-ישים עליה שמן ולא-יתן עליה לבנה כי חטאת הוא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב והביאה אל-הכהן וקמץ הכהן ממנה מלוא קמצו את-אזכרתה והקטיר המזבחה על אשי יהוה חטאת הוא. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יג וכפר עליו הכהן על-חטאתו אשר-חטא מאחת מאלה ונסלח לו והיתה לכהן כמנחה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד וידבר יהוה אל-משה לאמר. יש ביאור - קראו וערכו אותו
טו נפש כי-תמעל מעל וחטאה בשגגה מקדשי יהוה והביא את-אשמו ליהוה איל תמים מן-הצאן בערכך כסף-שקלים בשקל-הקדש לאשם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז ואת אשר חטא מן-הקדש ישלם ואת-חמישתו יוסף עליו ונתן אתו לכהן והכהן יכפר עליו באיל האשם ונסלח לו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז ואם-נפש כי תחטא ועשתה אחת מכל-מצות יהוה אשר לא תעשינה ולא-ידע ואשם ונשא עונו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח והביא איל תמים מן-הצאן בערכך לאשם אל-הכהן וכפר עליו הכהן על שגגתו אשר-שגג והוא לא-ידע ונסלח לו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט אשם הוא אשם אשם ליהוה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ וידבר יהוה אל-משה לאמר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כא נפש כי תחטא ומעלה מעל ביהוה וכחש בעמיתו בפקדון או-בתשומת יד או בגזל או עשק את-עמיתו. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כב או-מצא אבדה וכחש בה ונשבע על-שקר על-אחת מכל אשר-יעשה האדם לחטא בהנה. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כג והיה כי-יחטא ואשם והשיב את-הגזלה אשר גזל או את-העשק אשר עשק או את-הפקדון אשר הפקד אתו או את-האבדה אשר מצא. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כד או מכל אשר-ישבע עליו לשקר ושלם אתו בראשו וחמשתיו יסף עליו לאשר הוא לו יתננו ביום אשמתו. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כה ואת-אשמו יביא ליהוה איל תמים מן-הצאן בערכך לאשם אל-הכהן. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כו וכפר עליו הכהן לפני יהוה ונסלח לו על-אחת מכל אשר-יעשה לאשמה בה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש