ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר מלכים א > פרק ד

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ויהי המלך שלמה מלך על-כל-ישראל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב ואלה השרים אשר-לו עזריהו בן-צדוק הכהן. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג אליחרף ואחיה בני שישא ספרים יהושפט בן-אחילוד המזכיר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד ובניהו בן-יהוידע על-הצבא וצדוק ואביתר כהנים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה ועזריהו בן-נתן על-הנצבים וזבוד בן-נתן כהן רעה המלך. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו ואחישר על-הבית ואדנירם בן-עבדא על-המס. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז ולשלמה שנים-עשר נצבים על-כל-ישראל וכלכלו את-המלך ואת-ביתו חדש בשנה יהיה על-אחד לכלכל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח ואלה שמותם בן-חור בהר אפרים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט בן-דקר במקץ ובשעלבים ובית שמש ואילון בית חנן. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י בן-חסד בארבות לו שכה וכל-ארץ חפר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא בן-אבינדב כל-נפת דאר טפת בת-שלמה היתה לו לאשה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב בענא בן-אחילוד תענך ומגדו וכל-בית שאן אשר אצל צרתנה מתחת ליזרעאל מבית שאן עד אבל מחולה עד מעבר ליקמעם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג בן-גבר ברמת גלעד לו חות יאיר בן-מנשה אשר בגלעד לו חבל ארגב אשר בבשן ששים ערים גדלות חומה ובריח נחשת. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד אחינדב בן-עדא מחנימה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו אחימעץ בנפתלי גם-הוא לקח את-בשמת בת-שלמה לאשה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז בענא בן-חושי באשר ובעלות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז יהושפט בן-פרוח ביששכר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח שמעי בן-אלא בבנימן. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט גבר בן-ארי בארץ גלעד ארץ סיחון מלך האמרי ועג מלך הבשן ונציב אחד אשר בארץ. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ יהודה וישראל רבים כחול אשר-על-הים לרב אכלים ושתים ושמחים.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש