ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר מלאכי > פרק א

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א משא דבר-יהוה אל-ישראל ביד מלאכי. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב אהבתי אתכם אמר יהוה ואמרתם במה אהבתנו הלוא-אח עשו ליעקב נאם-יהוה ואהב את-יעקב. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ואת-עשו שנאתי ואשים את-הריו שממה ואת-נחלתו לתנות מדבר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד כי-תאמר אדום רששנו ונשוב ונבנה חרבות כה אמר יהוה צבאות המה יבנו ואני אהרוס וקראו להם גבול רשעה והעם אשר-זעם יהוה עד-עולם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה ועיניכם תראינה ואתם תאמרו יגדל יהוה מעל לגבול ישראל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו בן יכבד אב ועבד אדניו ואם-אב אני איה כבודי ואם-אדונים אני איה מוראי אמר יהוה צבאות לכם הכהנים בוזי שמי ואמרתם במה בזינו את-שמך. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ז מגישים על-מזבחי לחם מגאל ואמרתם במה גאלנוך באמרכם שלחן יהוה נבזה הוא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח וכי-תגשון עור לזבח אין רע וכי תגישו פסח וחלה אין רע הקריבהו נא לפחתך הירצך או הישא פניך אמר יהוה צבאות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט ועתה חלו-נא פני-אל ויחננו מידכם היתה זאת הישא מכם פנים אמר יהוה צבאות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י מי גם-בכם ויסגר דלתים ולא-תאירו מזבחי חנם אין-לי חפץ בכם אמר יהוה צבאות ומנחה לא-ארצה מידכם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא כי ממזרח-שמש ועד-מבואו גדול שמי בגוים ובכל-מקום מקטר מגש לשמי ומנחה טהורה כי-גדול שמי בגוים אמר יהוה צבאות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב ואתם מחללים אותו באמרכם שלחן אדני מגאל הוא וניבו נבזה אכלו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג ואמרתם הנה מתלאה והפחתם אותו אמר יהוה צבאות והבאתם גזול ואת-הפסח ואת-החולה והבאתם את-המנחה הארצה אותה מידכם אמר יהוה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד וארור נוכל ויש בעדרו זכר ונדר וזבח משחת לאדני כי מלך גדול אני אמר יהוה צבאות ושמי נורא בגוים.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש