אסטרו-נומרולוגיה על פי התורה

מאת: מורה לתורה משה דין

אל: DAIAN1 @ 013.NET

נכתב ב: 21:30:16  09.06.2012, כתוספת/תגובה ל: תהלים קמז

נומרולוגיה על פי תורת משה דין
המִסְפַּר  מְסַפֵּר   כי  סֵפֶר   במִסְפַּר
תהלים יט2 : " השמים  מספרים  כבוד אל ומעשה ידיו מגיד הרקיע "
תהלים קמז4 : " מונה  מספר  לכוכבים  לכלם  שמות  יקרא לאמור לכל הכוכבים [לכל בני האדם] יש מספר ושם
קודם כל מספר  בדמות תאריך מועד  ואחרי כן השם  בצלם האלהים
השמש והירח ושנים-עשר כוכבים שבטי בני-ישראל = הכל יחדיו ארבעה-עשר 


קודם כל המו-עד והעת בשמים [נפש-נשמה] ואחרי כן השם בארץ [גופני-חומרי]

ספר דברי הימים א פרק יז כתוב:
(ח) וָאֶהְיֶה עִמְּךָ בְּכֹל אֲשֶׁר הָלַכְתָּ וָאַכְרִית אֶת כָּל אוֹיְבֶיךָ מִפָּנֶיךָ  וְעָשִׂיתִי לְךָ שֵׁם כְּשֵׁם הַגְּדוֹלִים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ :

פרופיל אישיות בתורה על פי שם האדם [עד דור הרביעי] ומועד לדתו וגם עת לדתו
ה דמ ות  נסתרת   בּ מִסְפַּר  מועד לדתו הוא מו-עד על משפטו  [תוכנו כמשפט האגר-טל ושופת כד השמן]
והצלם נגלה   זה האגרטל או הכד זה הכלי זה  אותיות  השם   בן ארבעה דורות
מועד לידתו=מועד לדתו  על פי המועד העברי לפי ירח מלא ראש חודש
ולא די להיות אנשי שם כאשר חטאו  בעדת   קֹרַח בֶּן יִצְהָר בֶּן קְהָת בֶּן לֵוִי  
ספר במדבר פרק טז
(א) וַיִּקַּח קֹרַח בֶּן יִצְהָר בֶּן קְהָת בֶּן לֵוִי וְדָתָן וַאֲבִירָם בְּנֵי אֱלִיאָב וְאוֹן בֶּן פֶּלֶת בְּנֵי רְאוּבֵן:
(ב) וַיָּקֻמוּ לִפְנֵי משֶׁה וַאֲנָשִׁים מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל חֲמִשִּׁים וּמָאתָיִם נְשִׂיאֵי עֵדָה  קְרִאֵי מוֹעֵד אַנְשֵׁי שֵׁם :
לכן מבחינה זו בלבד כבר עדיף  שם  רכב קטן ולנהוג בבטחה מאשר  שם  רכב גדול ולעשות בו תאונה כאנשי עדת קורח
ספר בראשית פרק יז כתוב:
(יט) וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֲבָל שָׂרָה אִשְׁתְּךָ יֹלֶדֶת לְךָ בֵּן וְקָרָאתָ אֶת שְׁמוֹ יִצְחָק וַהֲקִמֹתִי אֶת בְּרִיתִי אִתּוֹ לִבְרִית עוֹלָם לְזַרְעוֹ אַחֲרָיו:
(כ) וּלְיִשְׁמָעֵאל שְׁמַעְתִּיךָ הִנֵּה בֵּרַכְתִּי אֹתוֹ וְהִפְרֵיתִי אֹתוֹ וְהִרְבֵּיתִי אֹתוֹ בִּמְאֹד מְאֹד שְׁנֵים עָשָׂר נְשִׂיאִם יוֹלִיד וּנְתַתִּיו לְגוֹי גָּדוֹל:
(כא) וְאֶת בְּרִיתִי אָקִים אֶת יִצְחָק אֲשֶׁר תֵּלֵד לְךָ שָׂרָה לַמּוֹעֵד הַזֶּה בַּשָּׁנָה הָאַחֶרֶת:
ספר בראשית פרק יח כתוב:
(י) וַיֹּאמֶר שׁוֹב אָשׁוּב אֵלֶיךָ  כָּעֵת חַיָּה  וְהִנֵּה בֵן לְשָׂרָה אִשְׁתֶּךָ  וְשָׂרָה שֹׁמַעַת פֶּתַח הָאֹהֶל וְהוּא אַחֲרָיו:
וְאָתָה מֵרִבֲבֹת קֹדֶשׁ מִימִינוֹ  אֵשְׁדָּת  לָמוֹ [משפט אש  שופת את מו-עד עת לדתו  כי באש יהוה נשפט]
ספר אסתר פרק א כתוב:
(ח) וְהַשְּׁתִיָּה כַדָּת  (טו) כְּדָת מַה לַּעֲשֹוֹת בַּמַּלְכָּה וַשְׁתִּי עַל אֲשֶׁר לֹא עָשְׂתָה אֶת מַאֲמַר הַמֶּלֶךְ אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ בְּיַד הַסָּרִיסִים:
(יג) וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ  לַחֲכָמִים יֹדְעֵי הָעִתִּים [עת ומשפט]  כִּי כֵן דְּבַר הַמֶּלֶךְ  לִפְנֵי כָּל יֹדְעֵי דָּת וָדִין : דין=אש-דת
  וְדָתֵיהֶם [מנהגיהם משפטיהם]  שֹׁנוֹת מִכָּל עָם וְאֶת  דָּתֵי הַמֶּלֶךְ [תורת המלך]  אֵינָם עֹשִׂים 
קהלת פרק ג כתוב
(יא) אֶת הַכֹּל עָשָׂה יָפֶה בְעִתּוֹ גַּם אֶת הָעֹלָם נָתַן בְּלִבָּם מִבְּלִי אֲשֶׁר לֹא יִמְצָא הָאָדָם אֶת הַמַּעֲשֶׂה אֲשֶׁר עָשָׂה הָאֱלֹהִים מֵרֹאשׁ וְעַד סוֹף:
לאמור בור ללא תחתית כי  לֹא יֻתַּן סְגוֹר תַּחְתֶּיהָ  זו חכמת אלהים
ספר תהילות פרק 31 כתוב:  כי העתים בכף-יד האלהים צלך על יד ימינך
(טז)  בְּיָדְךָ עִתֹּתָי  הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:

מועד לדתו זה תאריך יום-הלדת  והעת [לילה או יום צהרים או ערב או בוקר] 

  • בראשית לח27
    : " ויהי  בעת לדתה  והנה תאומים בבטנה "
  • איוב לט1: " הידעת  עת לדת  יעלי סלע חלל אילות תשמר "
  • איוב לט2 : " תספר  ירחים  תמלאנה וידעת  עת לדתנה "
  • ליום שלשה חלקים בוקר צהרים וערב
    וללילה שלשה חלקים
    או לאור היום שבע שביעיות ובאמצע צהרים
    וגם ללילה שבע שביעיות ובאמצע חצות הלילה
     
    שם המשפחה בישראל
    עמרם בן קהת בן לוי בן ישראל
    עמרם בן קהת  זה השם האישי
    לוי  זה שם הבית  כי על פי התורה שם הבית הוא הדור השלשי לאחור ועל כן כתוב בספר שמות " וילך איש מבית לוי  ויקח את בת לוי" ושם האיש הוא כמובן  עמרם בן קהת בן לוי
    ישראל   זה שם המשפחה  כי על פי התורה שם המשפחה הוא הדור הרביעי לאחור כאשר כתוב בספר איוב פרק לב כתוב:  ב וַיִּחַר אַף אֱלִיהוּא בֶן בַּרַכְאֵל הַבּוּזִי  מִמִּשְׁפַּחַת רָם  בְּאִיּוֹב חָרָה אַפּוֹ עַל צַדְּקוֹ נַפְשׁוֹ מֵאֱלֹהִים  לאמור כי אליהוא בן ברכאל בן בוזי בן  רם
    וכן גם בספר יהושע כתוב על עכן בן כרמי בן זבדי בן זרח למטה יהודה וכי לא כתוב בן יהודה כי עכן ביזה את כל בני ישראל וכמובן גם את יהודה
    ומתוך יהושע פרק ז פסוקים 17 18 כתוב:
    יז) וַיַּקְרֵב אֶת מִשְׁפַּחַת יְהוּדָה וַיִּלְכֹּד אֵת מִשְׁפַּחַת הַזַּרְחִי וַיַּקְרֵב אֶת מִשְׁפַּחַת הַזַּרְחִי לַגְּבָרִים וַיִּלָּכֵד זַבְדִּי:
    (יח) וַיַּקְרֵב אֶת בֵּיתוֹ לַגְּבָרִים וַיִּלָּכֵד עָכָן בֶּן כַּרְמִי בֶן זַבְדִּי בֶּן זֶרַח לְמַטֵּה יְהוּדָה:
    נא לשים לב כי:
    עכן בן כרמי  זה השם האישי 
    זבדי  זה שם הבית ביתו לגברים  אשר הוא הדור השלשי לאחור
    זרח  זה שם המשפחה
    ובכן לשים לב כי בני ישראל נקראים על פי האבות הזכרים  ואם רבני  חזל אומרים כי מי שאמו יהודיה אף שאביו נכרי יחשב יהודי  זה שקר .
    וגם שם המשפחה הוא שם הדור הרביעי לאחור כי יהוה אלהים פוקד עוון אבות על בנים ועל שלשים ועל  רבעים  לשונאיו וכי  זרח  אשר לא רצה לצאת ראשונה לעולם "ויהי כמשיב ידו" חטא [ופרץ פרץ וממנו יבוא משיח] ובגלל חטאו שילם לו אלהים עד הדור הרביעי כאשר רגמו את עכן בן כרמי בן זבדי בן זרח
    כיום בדורנו נראה כי שם המשפחה הוא קבוע אך זה לא כך על פי התורה כאשר בארתי לכם
    ספר שמות  פרק לה כתוב:
      (ל) וַיֹּאמֶר משֶׁה אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל  רְאוּ קָרָא יְהֹוָה בְּשֵׁם בְּצַלְאֵל בֶּן אוּרִי בֶן חוּר לְמַטֵּה יְהוּדָה :
    והשם הוא הכלי כאגרטל או כד השמן אשר כמשפט שופת  ימלא אותו 
    כִּי מָצָאתָ חֵן בְּעֵינַי וָאֵדָעֲךָ בְּשֵׁם:
    (לא) וַיְמַלֵּא אֹתוֹ רוּחַ אֱלֹהִים בְּחָכְמָה בִּתְבוּנָה וּבְדַעַת וּבְכָל מְלָאכָה:

    (לב) וְלַחְשֹׁב מַחֲשָׁבֹת לַעֲשׂת בַּזָּהָב וּבַכֶּסֶף וּבַנְּחשֶׁת:

    (לג) וּבַחֲרשֶׁת אֶבֶן לְמַלֹּאת וּבַחֲרשֶׁת עֵץ לַעֲשׂוֹת בְּכָל מְלֶאכֶת מַחֲשָׁבֶת:

    (לד) וּלְהוֹרֹת נָתַן בְּלִבּוֹ הוּא  וְאָהֳלִיאָב בֶּן אֲחִיסָמָךְ לְמַטֵּה דָן :

    (לה) מִלֵּא אֹתָם חָכְמַת לֵב לַעֲשׂוֹת כָּל מְלֶאכֶת חָרָשׁ וְחשֵׁב וְרֹקֵם בַּתְּכֵלֶת וּבָאַרְגָּמָן בְּתוֹלַעַת הַשָּׁנִי וּבַשֵּׁשׁ וְאֹרֵג עֹשֵׂי כָּל מְלָאכָה וְחשְׁבֵי מַחֲשָׁבֹת:

      סוף דבר
    ברור הוא שאלהים מסדר את הכוכבים במשמרותיהם ברקיע כרצונו ולא לאדם לדעת זאת 
    כי רק לעבדי-האלהים נביאי האמת כמלאכים אשר בשרו לאברהם אבינו את מועד יום-לדת בנו יצחק לשרה
    http://www.youtube.com/watch?v=aoX78eORIhw
    וכי בספר הנביא ישעיהו פרק מז רואים כי יש ביקורת על  כל המיסטיקנים למיניהם

    (יב) עִמְדִי נָא בַחֲבָרַיִךְ וּבְרֹב כְּשָׁפַיִךְ בַּאֲשֶׁר יָגַעַתְּ מִנְּעוּרָיִךְ אוּלַי תּוּכְלִי הוֹעִיל אוּלַי תַּעֲרוֹצִי:

    (יג) נִלְאֵית בְּרֹב עֲצָתָיִךְ יַעַמְדוּ נָא וְיוֹשִׁיעֻךְ הֹבְרֵו {הֹבְרֵי} שָׁמַיִם הַחֹזִים בַּכּוֹכָבִים מוֹדִעִים לֶחֳדָשִׁים מֵאֲשֶׁר יָבֹאוּ עָלָיִךְ:

    (יד) הִנֵּה הָיוּ כְקַשׁ אֵשׁ שְׂרָפָתַם לֹא יַצִּילוּ אֶת נַפְשָׁם מִיַּד לֶהָבָה אֵין גַּחֶלֶת לַחְמָם אוּר לָשֶׁבֶת נֶגְדּוֹ:

    (טו) כֵּן הָיוּ לָךְ אֲשֶׁר יָגָעַתְּ סֹחֲרַיִךְ מִנְּעוּרַיִךְ אִישׁ לְעֶבְרוֹ תָּעוּ אֵין מוֹשִׁיעֵךְ:

    תגובות