הודעה חשובה על: שינויים פתאומיים מזעזעים את הארץ

מאת: daian

אל: daian1 @ 013.net

נכתב ב: 07:34:44  31.01.2007, כתוספת/תגובה ל: שינויים פתאומיים מזעזעים את הארץ

אראל שלום הנה אני אבאר את הדברים
עבד כי ימלוך ושפחה כי תירש גבירתה
העבד והשפחה מוזכרים פה במובן שלילי כשפחות ועבדים ליצר הרע ועל כן לא יאה לשפחה כזאת לרשת את גבירתה וגם לא יאה לעבד למלוך
כי המלך בוטח ביהוה [תהילים כא 8] וזאת בניגוד לעבד
וגם כתוב "ירא את יהוה בני ומלך" [משלי כד 21]
לאמור לך אראל כי המלכות האמתית היא מבחינה רוחנית
כי יראי האלהים והבוטחים בו הם המלכים באמת
וזה למעשה משפט משלים מאת שלמה המלך הוא קהלת בן דוד
ככתוב בספר קהלת פרק י פסוק 7:
יֵשׁ רָעָה, רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ--כִּשְׁגָגָה, שֶׁיֹּצָא מִלִּפְנֵי הַשַּׁלִּיט. ו נִתַּן הַסֶּכֶל, בַּמְּרוֹמִים רַבִּים; וַעֲשִׁירִים, בַּשֵּׁפֶל יֵשֵׁבוּ. ז רָאִיתִי עֲבָדִים, עַל-סוּסִים; וְשָׂרִים הֹלְכִים כַּעֲבָדִים, עַל-הָאָרֶץ
שים לב שקהלת אומר כי השרים הולכים כעבדים על הארץ וזה דבר רע בעיניו
פרשנות אחת היא כמו השרים המושחתים בימינו הנוהגים כעבדים על הארץ לאמור במרמה ושוחד ותעלולים כאשר כתוב "ונתתי נערים שריהם ותעלולים ימשלו בם"

ופרשנות שנייה שגם היא נכונה
כי השרים שאכן מבחינה רוחנית הם שרים נאלצים לעבוד עבודות נחותות כעבדים [ואני לא מדבר רק על אנשים מלומדים כעולי ברית המועצות שעובדים כמנקי רחובות וכי יש עוד דברים] כי מי שמושל בממשלה ועושה את כל הרעה הזאת הם "השרים" בתואר בלבד
אך המושל באמת הוא ככתוב בספר שמואל ב פרק כג פסוק 3 בדברי דוד האחרונים:ג אָמַר אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, לִי דִבֶּר צוּר יִשְׂרָאֵל: מוֹשֵׁל, בָּאָדָם--צַדִּיק, מוֹשֵׁל יִרְאַת אֱלֹהִים

ובעניין "נבל כי ישבע לחם"
הנבל העושה נבלה מגיע לו רעב ולא ראוי שיאכל לחם
ואם יאכל לחם זה לרעה כי גם ככה "בטן רשעים תחסר" וכי "לא ירעיב יהוה נפש צדיק" כי הצדיק אוכל לשובע נפשו ואם נבל ישבע לחם זה אומר כי גם הלחם של הנבל בא במרמה בזדון בעושק ובגזל או בהשבת רעה תחת טובה כאשר עשה נבל הכרמלי לדוד ואנשיו

והדבר האחרון "תחת שנואה כי תבעל"
אין לשכב עם האישה שלא מאהבה ולבעול אותה חלילה בשנאה כי זה דבר רע מאד בעיני האלהים והארץ תרגז תחת זאת
כי אם הגוף הבועל עושה אהבה עם האישה
אך נפש הבועל עושה שנאה עם האישה
הלא זה חוסר איזון [מהמילה מאזנים צדק] שזועק לשמים והאדמה רוגזת על זה
ועל כן על הגברים הבעלים לדעת זאת ולכבד ולאהוב את האישה קודם בנפש
ברצוני להגיד כי גם אשת יעקב לאה היתה שנואה ככתוב בספר בראשית פרק כט פסוק 31: וַיַּרְא יְהוָה כִּי-שְׂנוּאָה לֵאָה, וַיִּפְתַּח אֶת-רַחְמָהּ; וְרָחֵל, עֲקָרָה. לב וַתַּהַר לֵאָה וַתֵּלֶד בֵּן, וַתִּקְרָא שְׁמוֹ רְאוּבֵן: כִּי אָמְרָה, כִּי-רָאָה יְהוָה בְּעָנְיִי--כִּי עַתָּה, יֶאֱהָבַנִי אִישִׁי. לג וַתַּהַר עוֹד, וַתֵּלֶד בֵּן, וַתֹּאמֶר כִּי-שָׁמַע יְהוָה כִּי-שְׂנוּאָה אָנֹכִי, וַיִּתֶּן-לִי גַּם-אֶת-זֶה; וַתִּקְרָא שְׁמוֹ, שִׁמְעוֹן.
אך נא להבין כי לאה היתה שנואה רק באופן יחסי לרחל וכי יעקב אבינו לא בעל אותה בשנאה חלילה ולא עשה רעה כי יעקב אבינו צדיק היה וכי הוא רק אהב את רחל יותר מלאה באופן יחסי ככתוב בספר בראשית פרק כט פסוק 30: ל וַיָּבֹא גַּם אֶל-רָחֵל, וַיֶּאֱהַב גַּם-אֶת-רָחֵל מִלֵּאָה; וַיַּעֲבֹד עִמּוֹ, עוֹד שֶׁבַע-שָׁנִים אֲחֵרוֹת.
ובכן נא לשים לב כי כתוב על יעקב : ויאהב גם את רחל מלאה"

http://moreletora.com/'>http://moreletora.com/



תגובות